пятница, 2 января 2015 г.

Reflecții la modulul VIII

Modulul 8. Prezentarea Portofoliilor unităţilor de învăţare


Studiind modulul 8 am făcut cunoștință cu posiblitățile de oferire a feedbackului  atît a prezentării elevilor cît și a prezentării profesorului.  În rezultatul feedbackului colegilor mi-am perfecționat și finalizat portofoliul personal.  Am studiat și efectuat pe parcursul cursurilor foarte multe lucruri utile. În  primul rînd mi-am  îmbogățit cunoștințele privitor la metoda proiectelor.  Am utilizat aceste cunoștințe pentru planificarea și realizarea unui proiect  în clasa a XI-a.  Am pregătit o prezentare Power Point a proiectului pentru elevi, am creat un buclet (publicație) pentru elevi referitor la proiect. Am pregătit  cartea de vizită a proiectului. Am planificat împreună cu elevii evaluarea proiectului și am elaborat fișele de evaluare. Toate aceste materiale le-am plasat pe blog și le-am încarcat ca lincuri utile pe portalul meu wiki. De asemeni am evaluat la diferite etape activitatea grupelor, cît și activitatea fiecărui elev în grupă. Am planificat prezentarea de succes a elevilor și am asigurat realizarea unui feedback eficient. Voi  utiliza cunoștințele și abilitățile căpătate în activitatea mea de mai departe.

Комментариев нет:

Отправить комментарий